2015. április 1., szerda

Haywire HYWR farmer nadrág 14 évesre 164-es trendi - Jelenlegi ára: 1 199 Ft

Első kézből kínálom nagyfiam kinőtt ruháit. Külföldön, márkaboltban vettem őket.  
Haywire 14 évesre való ultratrendi farmer nadrág. Kint nagyon menő márkának számít !  
Külföldre költözés miatt rengeteg ruhánkat töltöm fel mostanában. Mivel abszolút időhiányban szenvedek, ezért csomagot megbontani nem tudok, mérni nem tudok. Amit megadtam méretet, az reális mindig ! Hibákat, ha találtam, azt jelzem. Ha esetleg kisebb hiba van, amit nem láttam, az olyan apró, hogy nem vettem észre. Emiatt most reklamációt nem tudok elfogadni, kérem ennek tudatában licitálj !



Jelenlegi ára: 1 199 Ft

Az aukció vége: 2015-04-21 14:15
. Haywire HYWR farmer nadrág 14 évesre 164-es trendi - Jelenlegi ára: 1 199 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése